TECHNOLOGIE nadruku / znakowania wykorzystywane w naszej firmie:
PERSONALIZACJA: jest to ideologia znakowania upominków reklamowych przez umieszczenie na nich indywidualnych danych, takich jak imi? i nazwisko, logo lub fotografia. Gwarantuje to u?ywanie takiego przedmiotu tylko przez osob? obdarowan?. Wed?ug ameryka?skich bada? w 80% przypadków takiego upominku nie oddaje si? do u?ytkowania innym osobom.
TAMPONDRUK (Tamponadruk): Kolorowy nadruk na wi?kszo?ci materia?ów, o sztywnej jak i mi?kkiej powierzchni, zarówno na powierzchniach p?askich jak i zakrzywionych. Maksymalna wielko?? nadrukowywanego motywu: okr?g o ?rednicy do 80 mm. Dopuszczane materia?y: papier, skóra, drewno, tworzywa sztuczne (w tym ABS), metal, szk?o. Technika ta pozwala na znakowanie niewielkich artyku?ów reklamowych takich jak: d?ugopisów, notesów, kalkulatory, otwieracze zegarów, zapalniczek.
SITODRUK: Druk t? metod? pozwala na zadruk du?ych p?askich powierzchni. Maksymalna powierzchnia 80x80 cm. Druk wykonujemy na materia?ach takich jak karton, materia?y bawe?niane i dzianiny, drewno, szk?o, akryl, pleksi, metal, torby foliowe, opakowania, itp.
SUBLIMACJA (Termosublimacja): Polega na pierwotnym nadrukowaniu dowolnego wzoru specjalnymi farbami sublimacyjnymi na specjalnym no?niku: papierze lub foli jedn? ze znanych metod (sitodruk p?aski lub rotacyjny, offset, flexo, plotter piezoelektryczny). Nast?pnie otrzymany wydruk za pomoc? termoprasy przenosimy na bia?e tkaniny i dzianiny poliestrowe lub inne pod?o?a (drewno, p?yty laminatowe, blachy, kubki FOTO itp.) pokryte bia?ym lub bezbarwnym poliestrem. Druk sublimacyjny wykorzystuje fakt, ?e pewne pigmenty podczas podgrzewania przechodz? bezpo?rednio ze stanu sta?ego w stan gazowy a ich pary s? absorbowane i blokowane przez moleku?y poliestrowe. Zobacz nasz wpis w Wikipedi -> DRUK SUBLIMACYJNY
TRANSFER (Termotransfer): Podobnie jak sublimacja jest odmian? druku wykorzystuj?ca specjaln? foli? transferow?. Zalecany do nadruku na specyficzne powierzchnie np. nylon, poly, polistyren, polipropylen, drewno, metal. W tej technologi mamy do czynienia z typowym klejeniem si? farby do znakowanego przedmiotu. Podobnie jak w sublimacji, wymaga odpowiedniego docisku w okre?lonej temperaturze. Zastosowanie: zdobienie przedmiotów o nietypowych kszta?tach, kolorach i formatach. Pozwala stosunkowo niskim kosztem znakowa? pojedy?cze przedmioty.
LASER: Metoda stosowana do bardzo trwa?ego znakowania na materia?ach takich jak: drewno, szk?o, akryl, pleksi, skóra, metal anodowany, stal nierdzewna i kwasoodporna, korek, papier, karton, kamie? (marmur), guma, silikon, porcelana i inne. W bran?y reklamowej wykorzystuje sie dwa rodzaje lasera: Tzw. "Mi?ki - CO2" oraz "Twardy- YAG". Ka?dy z nich s?u?y do znakowania okre?lonych materia?ów. Maksymalna wielko?? nadruku/ci?cia laserem "Mi?kkim": 60x40 cm. Maksymalna wielko?? nadruku laserem "Twardym" na metalu: 3,5x5 cm.
T?OCZENIE: Metoda stosowana do trwa?ego znakowania na przedmiotach wykonanych ze skóry i ekoskóry. Maksymalna wielko?? matrycy 6 x 3 cm.
HAFT: Metoda nanoszenia logo lub napisu na ró?nego rodzaju tkaniny, przy u?yciu maszyny hafciarskiej sterowanej komputerowo. Haft mo?e by? wykonywany w wielu kolorach i na du?ych powierzchniach, zarówno na gotowych wzorach, naszywkach jak i wykrojach (przed szyciem). Maksimum 15 kolorów, Maksymalna powierzchnia 60 cm2. Minimalna wysoko?? haftowanych liter to oko?o 6 mm.
FOLIA FLEX i FLOCK: Specjalna folia, g?adka lub mechata. Do wycinania w niej wzoró s?u?y ploter tn?cy. Po r?cznym wybraniu pozostaje wzór do "naklejenia na produkt" Urz?dzenie do wycinania foli samoprzylepnej. Pozwala na tworzenie dowolnych naklejek wykorzystywanych najcz??ciej przy wizualizacji zewn?trznej. Przy zastosowaniu folii transportowej, mo?liwy samodzielny monta?, na praktycznie ka?dej powierzchni.
LAK (Piecz?cie lakowe): Opracowali?my nowatorsk? metod? umo?liwiaj?c? sporz?dzanie samoprzylepnych piecz?ci lakowych. Laserem mo?emy stworzy? dowolny st?pel wypuk?y lub wkl?s?y. Specjaln? elektryczn? lakownic? rozgrzewamy i mieszamy lak. Lak mo?e by? w trzech kolorach: Czarny, Br?zowy, Czerwony. Odpowiednio wystudzon? wylewk? laku dociskamy st?plem. Odt?uszczona wewn?trzna powierzchnia piecz?ci, daje si? bez problemu klei? (za pomoc? szybkoschn?cego kleju) do powierzchni papierowowych/tekturowych, bez efektu t?ustej plamy przesi?kaj?cej przez materia?.
DRUK CYFROWY NA TKANINACH (nadruk bezpo?redni): Nowatorska metoda wykonywania nadruków na odzie?y reklamowej. Po??czenie technologi druku atramentowego z przesuwanym sto?em roboczym. Standardowo nadruk wykonywany jest na bia?ych materia?ach w kolorystyce CMYK. Bardziej zaawansowane rozwi?zania pozwalaj? równie? na druk bezpo?redni na tkaninach ciemnych, poprzez poddruk bia?ego koloru podk?adowego, dzi?ki czemu mo?na idealnie odwzorowa? kolorystyk? projektu. Druk cyfrowy charakteryzuj? si? brakiem kosztów przygotowalni (ca?a obróbka sprowadza si? do przygotowani projektu w komputerze, przez co nadruki np. na koszulkach s? mo?liwe od jednej sztuki! Druk cyfrowy wyszczególniamy z pewnym wyprzedzeniem, nasza firma ca?y czas si? rozwija, wi?c technologia ta , zgodnie z planem b?dzie dost?pna w naszej firmie pod koniec 2013 roku.
PYTANIA: Masz jakiekolwiek pytania? Skontaktuj si? z nami. Szczegó?owo odpowiemy na wszelkie pytania zwi?zane z niuansami nadruków reklamowych. |